Start a new topic

Zdalny dostęp

Witam 


Mam problem z ustawieniem zdalnego dostępu z aplikacji Grenton HM. Wszystko robię zgodnie z instrukcją jednak brak połączenia z systemem. Router TL-MR6400 dostęp do sieci radiowy i GSM. Dodam że system działa prawidłowo w sieci wewnętrznej natomiast w samym routerze CLU nie jest widoczne.


W czym może tkwić problem??


Szanowny Panie, 


tak jak już udało nam się ustalić. Problemy z wykonanie zadanego połączenia wynikały z zmiennego adresu IP.

Aby zdalny dostęp do systemu Grenton był możliwy system powinien spełniać następujące wymagania:

  • system Grenton musi być w pełni skonfigurowany,
  • utworzone interfejsy aplikacji mobilnej muszą być przesłane do urządzeń mobilnych, z których realizowany ma być zdalny dostęp,
  • dostawca usług internetowych musi zapewnić dostęp do stałego, zewnętrznego adresu IP,
  • router/punkt dostępu zapewnia możliwość przekierowania portów.


Z poważaniem

Support

Witam, 

Mam podobny problem ze zdalnym dostępem. Udało się wszystko skonfigurować i w momencie kiedy smartfon oraz CLU są podłączone do tej samej sieci - wówczas wszystko działa OK. Problem pojawia się, kiedy chce sterować układem kiedy smartfon podłączony jest do innej sieci. Postępuje zgodnie z instrukcją z linku 


https://support.grenton.pl/pl/support/solutions/articles/35000047419-jak-skonfigurować-zdalny-dostęp-


Mam wątpliwość jaki adres mam ustawić w ustawieniach , konkretnie jaki ma być wprowadzony przeze mnie adres zdalny (port 1234 zostaje bez zmian) i skąd go wziąć ?

Próbowałem na wszelkie sposoby i za każdym razem aplikacja Grenton HM wyświetla informacje "Nie udało się nawiązać połączenia z systemem. Interfejs zostanie wyłączony"


Proszę o pomoc. 


Panie Tomaszu,


Zostało przygotowane zgłoszenie, w którym postaramy się Panu pomóc.


Support

Login or Signup to post a comment